הגנרל ביקר: השייטת והקומנדו האמריקני באימון משותף

    קובי פינקלר 1 Comment on הגנרל ביקר: השייטת והקומנדו האמריקני באימון משותף

    במקביל לביקורו של הגנרל האמריקני מייקל קורילה שהסתיים אתמול, סיימו הקומנדו הימי, שייטת 13 וכוחות קומנדו אמריקנים תרגיל משותף בין הצבאות במרחב הימי. הרמטכ״ל, רב אלוף הרצי הלוי סיכם: ״שיתוף הפעולה הולך ומעמיק. התיאום המבצעי והאופרטיבי הם בסיס ליציבות אזורית ולמוכנות הנדרשת של צה״ל"

    צילום: דובר צה"ל
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תרגיל ״Juniper Spartan״, התרגיל המשותף ליחידת הקומנדו הימי של זרוע הים (שייטת 13) ולצבא ארה״ב, בהובלת פיקוד העומק, הסתיים היום (ה׳). הכוחות התאמנו יחד לשמירה על הביטחון במרחב הימי.

    מטרת התרגיל היא להעמיק את שיתוף הפעולה והשיח המקצועי, בין כוחות זרוע הים, פיקוד העומק וכוחות הצי החמישי. שיתופי פעולה עם צבאות זרים ברחבי העולם, ועם צבא ארה״ב בפרט, תורמים ללמידה הדדית ולחיזוק הקשרים המקצועיים, וכן משפרים את רמת הכשירות של שני הצדדים.

    התרגיל תוכנן כחלק מתוכנית האימונים לשנת 2023, והינו עדות נוספת לשיתוף הפעולה העמוק והמבצעי בין צה״ל וצבא ארצות הברית.

    במקביל, מפקד פיקוד מרכז בצבא ארה״ב (CENTCOM), גנרל מייקל קורילה ביקר אתמול (ד׳) בצה״ל כאורחו הרשמי של ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי. במסגרת הביקור דנו יחד עם חברי פורום מטכ״ל ובכירים באגא״ס, אמ״ץ ובאמ״ן, בסוגיות הביטחוניות האזוריות והמשך תכנון משותף לצבאות.

    הרמטכ״ל, רב אלוף הרצי הלוי סיכם: ״שיתוף הפעולה הולך ומעמיק. התיאום המבצעי והאופרטיבי הם בסיס ליציבות אזורית ולמוכנות הנדרשת של צה״ל".

    מפקד סנטקום, גנרל מייקל קורילה אמר: "נעשתה התקדמות משמעותית בפעילות ההדדית בין צה"ל לפיקוד המרכז של ארה"ב, בזמן הקצר שישראל מהווה חלק ממרחב האחריות האזורי של הפיקוד. היכולת של הכוחות שלנו לעבוד יחד היא נדבך מרכזי במאמצים המשולבים של שני הצבאות לתמוך ביציבות האזורית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קומנדו עם חולצת טי-שירט קצרה??